کوشش برای یادگرفتن مهارتهای زندگی(   آموزش‌ مهارت‌های زندگی و شغلی به جوانان)
کوشش برای یادگرفتن مهارتهای زندگی(   آموزش‌ مهارت‌های زندگی و شغلی به جوانان)

کوشش برای یادگرفتن مهارتهای زندگی( آموزش‌ مهارت‌های زندگی و شغلی به جوانان)

یادگرفتن مهارت درتمام زندگی برای همه کس لازم است

Image result for ‫چه مهارت هایی یاد گرفتید‬‎

گاهی برای رسیدن به موفقیت به رمز موفقیت نیاز ندارید، بلکه در رسیدن به هدفتان باید مهارت های مختلفی کسب کنید و با داشتن این مهارت ها می توانید برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی درستی داشته باشید. برای یادگیری سریع مهارت های جدید باید از روش های جدیدی استفاده کرد.

معلم فداکار هروزمسیر صعب العبور جاده پرپیچ وخم راطی می کند وبه (پادنای علیا)دورترین منطقه در اطراف استان اصفهان می آید.

 

ادامه مطلب ...

چه مهارت هایی ارزش یاد گرفتن دارند

اگر قصد دارید مهارت‌های خود را افزایش دهید، بهتر است زمان خود را بیهوده صرف یادگیری موضوعاتی نکنید که در آینده هیچ ارزشی برایتان نخواهند داشت.

ادامه مطلب ...

امید به آینده، عامل محرّک نسل جوان

فرد بی مهارت به آینده امید ندارد. هنرهایی راکه در خانه یاد نگرفته و بعد درمدارس هم آمده یاد نگرفته، در دانشگاه هم یاد نگرفته، حالا آینده این فرد چگونه خواهد بود؟

مهارت آموزی باید از مدرسه شروع شود. در دوازده سالی که بچه در اختیار آموزش و پرورش است احساس کنند که چه کاره است. منتهی در مهارت آموزی چند مسأله هست که باید دقت کرد. 1- ذوق طرف را باید در نظر گرفت. ممکن است طرف حال این کار را نداشته باشد. با زور نمی‌شود هنر آموخت.

ادامه مطلب ...

انتقال تجربیات به نسل جوان

 انتقال حرفه  به جوانان یعنی انتقال حرفه به نسل های آینده با کمترین هزینه

ادامه مطلب ...

- تقویت انگیزه جوانان برای مهارت آموزی

پیداست مشکل ما مشکل انگیزه هم هست. نمی‌خواهیم کار کنیم.  ادامه مطلب ...

مهارت آموزی،موتور محرکه توسعه کشور است

 یکی از جدی ترین چالش های نظام آموزشی ما در طول سنوات گذشته معطوف به این عارضه می شود که از منظر و زاویه مهارت آموزی، مدارس و مراکز عالیه آموزشی ضعیف عمل کرده اند و در واقع کم نیستند فارغ التحصیلانی که از لحاظ مدرک علمی به مدارج بالایی نائل شده اند اما در حوزه مهارتی فاقد توانایی لازم هستند.

خوشبختانه در سالیان اخیر گام های مثبت و ارزنده ای در این خصوص برداشته شده که نقش سازمان فنی و حرفه ای در حصول این توفیقات غیر قابل انکار است

ادامه مطلب ...

آموزش مهارت اصلی ترین نیاز جوانان

 بدون تردید یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه جوان کشور معطوف به اشتغال و کار می شود،مولفه ای خطیر که پیش نیاز آن به مهارت آموزی و مهارت افزایی کسب و کار و حِرَف فنی باز می گردد.

ادامه مطلب ...

آموزش وتوانمند سازی جوانان

امروزه مهارت آموزی و فراگیری آن به ویژه در بین جوانان نقش مهمی ایفا می کند. کسب مهارت توسط افراد جامعه می تواند خود باوری، تلاش برای رسیدن به اهداف ، رشد و پویایی در بازار کسب وکار و شکوفایی اقتصاد کشور را به ارمغان آورد. موسسه مردم نهاد تعالی در جهت آموزش مهارت های تخصصی با در دسترس قرار دادن فرصت و امکانات مهارت آموزی در این زمینه فعالیت می کند. اهداف برگزاری این دوره ها به شرح زیر می باشند:

  ادامه مطلب ...